Hehe, godt spørsmål - hva er forskjellen(e)?
Jeg har ingen erfaring med e-postlister som kommunikasjonsmiddel, og er rett og slett litt usikker på hvordan de fungerer :)
Med vennlig hilsen Dan Åsen Hansen
søn. 5. apr. 2020 kl. 15:53 skrev Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org:
Dan Åsen Hansen skreiv 05.04.2020 09:48:
Nå spør jeg sikkert fryktelig dumt her, men kan noen forklare meg prinsippene bak disse e-postlistene?
Kva e-postlister tenker du på her? Denne e-postlista, dei tre gamle i18n-listene eller dei nye robotlistene (som ikkje finst enno)?
-- Karl Ove Hufthammer
E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org