* Axel Bojer axelb@skolelinux.no [2005-06-22 15:45:55 +0200]:
Etter litt søking i Google og wikipedia [1] fant jeg fram til følgende: dieresis/umlaut trema ( ¨ , brukes i utenlandske navn f.eks.: Noël)
«Tøddel» bruker jeg.
tilde tilde ( ?? )
tilde er vel grei? Bruker den mest om hjemmekatalogen min, men finnes vel også på Spansk? ñ f.eks.
Eivind