I Evolution dukkar ein msgid "Importance" opp. Eg antar det er snakk om
kor viktig ein epost er, men kva skal eg kalla det på nynorsk?
--
Mvh,
Eskild Hustvedt (Zero_Dogg)
zerodogg [AT] skolelinux [DOT] no
() Ikkje send meg Word vedlegg
/\ Se
http://www.efn.no/brave-new-word.html (Norsk)
http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html (Engelsk)
ASCII Ribbon Campaign - Against HTML Mail, Proprietary Attachments