fredag 5. august 2005, 12:38, skrev Petter Reinholdtsen:
[Axel Bojer]
Jeg kunne forøvrig tatt på meg å legge inn ord, men ville det vært mulig å ha iallfall en kopi i FrISk sin CVS? Så kunne alle Frisk-erne bidratt selv, og så synkroniserer vi ev. iblant?
Jeg tror det er en dårlig ide å duplisere lista.
Det er ikke vanskelig å skaffe seg alioth-konto. En besøker URL:https://alioth.debian.org/, og 2 minutter etter å ha fylt inn info har en konto.
Gjort. Vet du hvem som er prosjektadministrator?
Når en har konto, så kan en be prosjektadministratorene om tilgang til prosjektet spell-norwegian.
.Axel