fredag 26. juli 2002, 17:48, skrev Karl Ove Hufthammer : l beta-parameteren
Er du sikker på dette med bindestreken? Har sett litt vaklende skrivemåter på endel matematiske uttrykk. F.eks het det både chikvadrat, kjikvadrat og chi-kvadrat. Har du noen retningslinjer, eller autorativ kilde? Ville vært fint (Noe står som sagt i våre ordbøker, men ikke alt. Det lå også en ordliste på http://www.math.ntnu.no/~haakont/ordliste/ordliste.html f.eks; dessuten ulike vitenskaplige dokumenter .... Tar stort sett det jeg finner der, men som sagt er det litt variasjon. Betyr det at det er «fritt valg»)
Axel