Hei! er det noen som vet om hva field delimiter heter på norsk? det er en type skilletegn som brukes mellom felter i et regneark eller tabell som er blitt importert til et tekstdokument, og så brukes et tegn til å skille cellene. setning: In this combo box, select a delimiter optionally used to frame individual data fields when they contain the field delimiter. Tonje :-)