Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFE14CBABC.1CC108E0-ONC1256C02.0032A1FE@akershus-f.kommune.n o:
Vi trenger heller ikke alle, men iallefall de mest brukte. Tror ikke det blir så galt om noen, ikke så ofte brukte ord skrives både med -a og -en endelse, så lenge vi -som vi tydeligvis er enige om- holder oss innen læreboknormalen.
Vel, eg får vel berre ønskja dykk lykke til.