[Frode Nilsen]
Blir det ikke greit å bruke 'immaterielle rettigheter', og dermed bruke 'rettigheter' når teksten diskuterer 'property'?
Ikke hver gang, desverre. Noen ganger skriver han om fysiske eiendomer og eierrettigheter. Se f.eks. introduksjonen som er fullstendig oversatt i første utkast.