On Fri, Aug 10, 2001 at 08:25:47AM +0100, Jon Grepstad wrote:
On 10 Aug 01, at 8:06, Petter Reinholdtsen wrote: "tegn"? De fleste tenker nok på "whitespace" som tomrom og ikke som tegn; de tenker på det som blir vist på en skjerm eller i en utskrift.
Hva med ditt eget forslag da, "tomrom"?
Eivind