Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Det vil helt sikkert bli et behov mht. ordbanken, den versjonen vi har nå inkluderer ikke endringene fra 2005, og de vil vi veldig gjerne ha med.
Ble dette gjort med et skript som kan gjenbrukes? I så fall hvor ligger det?
Det ble ikke gjort med et script. Jeg hentet ut alle ordene for henholdvis bokmål og vha. cut -fN (husker ikke hvilket felt det var), kopierte filen over til tyge og kjøre et script for å generere fila som speling.org trenger og kopierte den fila over til riktig sted på tyge.
Der har vi altså en oppgave til for stavekontrollprosjektet :-) Vi bør med tiden får laget et skript der alt dette er med, og det er fint det sies hvordan dette gjøres. Kan du peke til hvilket skript du brukte (på thyge), som en referanse til neste gang dette skal gjøres? :-) Har du en nøyaktig nettadresse til der du fant den? ( under http://tyge.sslug.dk/ et sted?)
Jeg tror det er viktig å dokumentere så mye som mulig slik at det blir lettere for andre å bidra.
Hilsen Axel