torsdag 27 februar 2003, 09:19, skrev Gunnhild Lurås: (...) | Jeg vasket ikke, jeg oversatte hjelpetekstene til konqueror. Jeg satser | på å vaske en del i helga, for å få det ferdig til KDE 3.1.1. | | | Gunnhild
Det burde jeg ha huska; når du skriver det husker jeg jo du fortalte det :-/
-Axel