søn, 2002-09-29 kl. 13:36 skrev Herman Robak:
Er det noen form for spamfilter på i18n-xx? For de som ikke har sett slikt før: Dette er variant av pengevask-svindelen fra Nigeria.
Dessverre gjengir du ingen meldingsvisning/headere i melet ditt - altså er det umulig å se hvordan og hvorfra du fikk inn spammet.
Jeg har Spamassassin 2.50 på Linux-bærbaren min, som i kombinasjon med smtp tjeneren min (også på bærbaren) kutter ut så godt som 99% av alt spammet som folk sender, også spam fra i18n-no@lister.ping.uio.no; derfor gikk jeg dessverre glipp av akkurat dette nigerianske. Kan ikke du selv også installere en eller annen form for anti-spam mjukvare?
Best og fortsatt god søndag,
Tonni