[Kjartan Maraas]
Jeg holder på å oppdatere bokmålsoversettelsene for GNOME før 2.4.0 og tenkte jeg ville invitere flere til å delta i moroa. Se på http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/no/index.html for en oversikt over status per i dag.
Er det en feil at det står 'Norwegian', og ikke 'Norwegian Bokmål' der?