Hei.
Jeg holder på å oppdatere bokmålsoversettelsene for GNOME før 2.4.0 og tenkte jeg ville invitere flere til å delta i moroa. Se på http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/no/index.html for en oversikt over status per i dag.
Hvis noen har lyst til å ta over enkelte moduler blir jeg veldig glad for det også (60k strenger er litt i meste laget å håndtere alene)
Nynorskoversettelsene har ikke vært oppdatert på et par år så hvis noen har lyst til å gjøre en innsats der ville det også vært flott.
Mvh
[Kjartan Maraas]
Jeg holder på å oppdatere bokmålsoversettelsene for GNOME før 2.4.0 og tenkte jeg ville invitere flere til å delta i moroa. Se på http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/no/index.html for en oversikt over status per i dag.
Er det en feil at det står 'Norwegian', og ikke 'Norwegian Bokmål' der?
Nynorskoversettelsene har ikke vært oppdatert på et par år så hvis noen har lyst til å gjøre en innsats der ville det også vært flott.
Eg kan godt hjelpa til litt med nynorskomsetjingane. Skal eg gå gjennom skulelinux, eller melda meg til teneste direkte på gnome.org?
søndag 31. august 2003, 15:17, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg kan godt hjelpa til litt med nynorskomsetjingane. Skal eg gå gjennom skulelinux, eller melda meg til teneste direkte på gnome.org?
Utmerket. Det tibys en del program som bygger på GNOME-bibliotekene i Skolelinux. Noen lærere er f.eks. glade i Mozilla osv. http://www.spist.no/veiviseren/showProgramsInSkolelinux.php
Samtidig henger jo GNOME på nynorsk etter KDE. http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/nn/index.html
Min anbefaling er at du kontakter noen av koordinatorene for oversettelse. Jeg ser av cvs at en del GNOME-program ligger som kopi hos oss, samtidig som det sannsynnligvis er mest effektivt å få tilgang til GNOME-arbeidet. Det ser ut som Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net er i farta. Ta kontakt med han. Hvilket versjonssystem dere ønsker å bruke er opp til dere (gjør det for all del mest mulig effektivt :-)
http://i18n.skolelinux.no/kontakt.html
mvh Knut