-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
Petter Reinholdtsen skrev:
[Hans F. Nordhaug]
Jeg vet ikke hvor god Rosetta er på en sende oversettelsen oppover til vedlikeholder/utvikler av programmet, men de er vel ikke dårligere enn oss vil jeg tro.
Det synes jeg du skal finne ut av. Så vidt jeg har funnet ut, sender Rosetta ikke oversettelsene til utvikler/vedlikeholder. Jeg har i allefall aldri mottatt noen oversettelser fra Rosetta, og jeg er upstream og på utviklingslistene for en god del pakker som tydeligvis er oversatt i Rosetta men der oversettelsene ikke har kommet tilbake fra Rosetta.
Rosetta, sender ikke oppover. Det finnes pakker som har sin hele oversettelse i Rosetta, men ingen som har faste sendinger opp. Dette kan dog gjøres ved å laste ned po fil, og sende den oppstrøms.
Vennligst mer følgende bug, før det oversettes i Rosetta, de har hatt problemer med pakker som er merket som at de bruker Rosetta, men som faktisk ikke gjør det..
https://launchpad.net/products/rosetta/+bug/39619
Kommer en av pakkene som er oversatt 100% i "ny utgave", og det er kun små endringer vil dine oversettelser bli satt som forslag, og noen enkle grep får de på plass igjen....
Hilsen Tor Harald Thorland