On Thu, May 20, 2004 at 05:58:33PM +0200, Karl Ove Hufthammer wrote:
Splash screen på norsk?
Eg ser det i JuK er brukt «oppstartsskjerm». Sjølv har eg brukt «velkomstbilete». Forslag/synspunkt?
Jeg har hørt "åpningsbilde". Jeg tror jeg fortrekker noe som slutter med "bilde", ikke "skjerm".
Hans