Hei
Eg driv og fiksar riktige hermeteikn i KDE sin docbook-defenisjon. Her er det som står i delibs/kdoctools/docbook/xsl/common/nn.xsl er: <l:dingbat key="startquote" text="“"/> <l:dingbat key="endquote" text="”"/> <l:dingbat key="nestedstartquote" text="‘"/> <l:dingbat key="nestedendquote" text="’"/>
Eg endrar "starqoute" og "endqoute" til "«" og "»" som er « og ».
Det eg lurer på er kva vi skal setja "nestedstartqoute" og "nestedendqoute" til? Skal eg bruka ‹ og › som er < og >, men med same form som « og »?
Håvard