Hei
Eg driv og fiksar riktige hermeteikn i KDE sin docbook-defenisjon. Her er det som står i delibs/kdoctools/docbook/xsl/common/nn.xsl er: <l:dingbat key="startquote" text="“"/> <l:dingbat key="endquote" text="”"/> <l:dingbat key="nestedstartquote" text="‘"/> <l:dingbat key="nestedendquote" text="’"/>
Eg endrar "starqoute" og "endqoute" til "«" og "»" som er « og ».
Det eg lurer på er kva vi skal setja "nestedstartqoute" og "nestedendqoute" til? Skal eg bruka ‹ og › som er < og >, men med same form som « og »?
Håvard
Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget news:200309091939.28017.korsvoll@skulelinux.no:
Det eg lurer på er kva vi skal setja "nestedstartqoute" og "nestedendqoute" til? Skal eg bruka ‹ og › som er < og >, men med same form som « og »?
Dette har me (eller iallfall eg) diskutert opp og i mente, og svaret er at du skal bruka høge 6-tal og 9-tal for indre hermeteikn, det vil seia det same står der frå før. Ytre hermeteikn skal som du seier vera « og ».
tirsdag 9. september 2003, 22:14, skrev Karl Ove Hufthammer:
Håvard Korsvoll korsvoll@skulelinux.no skreiv i innlegget
news:200309091939.28017.korsvoll@skulelinux.no:
Det eg lurer på er kva vi skal setja "nestedstartqoute" og "nestedendqoute" til? Skal eg bruka ‹ og › som er < og >, men med same form som « og »?
Dette har me (eller iallfall eg) diskutert opp og i mente, og svaret er at du skal bruka høge 6-tal og 9-tal for indre hermeteikn, det vil seia det same står der frå før. Ytre hermeteikn skal som du seier vera « og ».
hmm. En måned senere ... Hvor har du det fra? Finn Erik Vinje ("skriveregler") bruker visst også 'masse ord'. (s.28); vel og merke da ved sitering i en sitering. Dette synes jeg ser bedre ut, og er dessuten lettere å finne på tastaturet ...
mvh Axel
Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote in news:200310082322.48758.axelb@skolelinux.no:
Dette har me (eller iallfall eg) diskutert opp og i mente, og svaret er at du skal bruka høge 6-tal og 9-tal for indre hermeteikn, det vil seia det same står der frå før. Ytre hermeteikn skal som du seier vera « og ».
hmm. En måned senere ... Hvor har du det fra? Finn Erik Vinje ("skriveregler") bruker visst også 'masse ord'. (s.28); vel og merke da ved sitering i en sitering.
Dette hørest mildt sagt kvalmandes ut. «'» er ein typografisk bastard som ikkje skal brukast til noko, og eg er overraska over at noko sånt har passert korrekturlesinga. I kva utgåve av «Skriveregler» finn du dette?
For øvrig er det mange som meiner at Vinje framleis lev i skrivemaskinalderen, og på ingen måte er nokon autoritet på typografi, jf. "http://groups.google.com/groups?q=vinje+skrivemaskin".
Sjå òg "http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/ucs/quotes.html" og ikkje minst "http://home.no.net/toeng/sitat/sitatart.html", som inneheld ei fin oppsummering av hermeteiknproblematikken.
torsdag 9. oktober 2003, 08:17, skrev Karl Ove Hufthammer:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote in
news:200310082322.48758.axelb@skolelinux.no:
Dette har me (eller iallfall eg) diskutert opp og i mente, og svaret er at du skal bruka høge 6-tal og 9-tal for indre hermeteikn, det vil seia det same står der frå før. Ytre hermeteikn skal som du seier vera « og ».
hmm. En måned senere ... Hvor har du det fra? Finn Erik Vinje ("skriveregler") bruker visst også 'masse ord'. (s.28); vel og merke da ved sitering i en sitering.
Dette hørest mildt sagt kvalmandes ut. «'» er ein typografisk bastard som ikkje skal brukast til noko, og eg er overraska over at noko sånt har passert korrekturlesinga. I kva utgåve av «Skriveregler» finn du dette?
1995, 6. utgave, 1. opplag. Har ikke sjekket nyere utgaver. Hvor har du forresten informasjonen om tegnet ' fra?
For øvrig er det mange som meiner at Vinje framleis lev i skrivemaskinalderen, og på ingen måte er nokon autoritet på typografi, jf. "http://groups.google.com/groups?q=vinje+skrivemaskin".
Sjå òg "http://www.cl.cam.ac.uk/~mgk25/ucs/quotes.html" og ikkje minst "http://home.no.net/toeng/sitat/sitatart.html", som inneheld ei fin oppsummering av hermeteiknproblematikken.
Vel, vel, ser de er enige med deg, stort sett. Skjønt noen da går inn for Håvards variant med < og >. Men det, som der nevnt, kan være forvirrende mht. større/mindre enn ... Men konsistent er det iallefall; det er det ikke med din variant ;-)
-Axel