Petter Reinholdtsen pere@hungry.com writes:
Jeg har brukt programvareprofil og profil om 'task'. En tjenerprofil, en norsk profil, en profil for tjeneren til tynne-klienter.
Vet ikke om det er et godt valg, men det fungerer bedre enn oppgave.
Eg må seie meg einig i det. Profil åleine kan blandast saman med "themes" (sjølv om vi vel landa på eit anna ord der), så av og til må ein skrive det fullt ut for å få nok kontekst.
Debian Programvareprofil[veljar]
Eg trur "veljar" er overflødig som del av namnet på programmet.
Kjetil T.