* Øyvind A. Holm sunny@sunbase.org [2005-06-25 14:13:11 +0200]:
Det er noen småting som jeg lurer på i anledning oversettinga:
- Hva er den korrekte strengen som skal settes inn i Language-Team?
For oversettelser som håndteres av GNU Translation Project _må_ Language-Team se slik ut:
"Language-Team: Norwegian Bokmaal i18n-nb@lister.ping.uio.no\n"
Eivind