[Håvard Korsvoll]
Eg har prøvd denne stavekontrollpakka. Den ser ut til å fungere på OO 2.0.1.
Bra.
Eg får ikkje vegvisaren for installasjon av ordbøker til å fungere. Men eg kopierte dei inn manuelt og dei fungerer.
Mindre bra. Har ikke funnet noe dok om formatet som fungerer med veiviseren, så jeg har antagelig gjort noe galt da jeg forsøkte å repetere det Gaute har gjort.
Det har ingenting med formatet på ordlistene å gjere. Det er sjølve vegvisaren som ikkje vil starte i det heile. Så det er ikkje mogeleg å installere nokon ordbøker som helst med vegvisaren. Håvard