onsdag 14. august 2002, 10:27, skrev Knut Yrvin : | onsdag 14 august 2002, 09:22, skrev Axel Bojer: | > Jeg personlig er ikke særlig glad i disse automatiske | > registreringssystemene, og vil foretrekke å motta feilrapporter som | > vanlig e-post. Kan ikke forstå at det skulle ta mer tid, men heller at | > det senker terskelen for innsending av feil ... Iallefall hvis det blir | > meg som blir ansvarlig for feilretting, men det kanskje det ikke blir ... | > :-) | | Effekten av å registerer at man _har_ fikset den mangelfulle | oversettelsen og det at de som ønsker å rapportere en mangel faktisk | kan se at andre allerede har meldt i fra - gjør at man sparer masse | tid. Man skal ikke undervurdere hva som skjer når 100-vis, og hva | 1000-vis av brukere vil sende av epost om samme mangel når | f.eks. OpenOffice installeres på 4000 datamaskiner i videregående | skoler i Akershus. | | -- Knut
.. og e-post arkiver ville ikke nytte?
Axel