j
k
j a
j l
On ma., 2008-12-01 at 10:00 +0100, Karl Ove Hufthammer wrote:
som openbart er feil. Reknar med du har gløymt å melda inn fila.
Det ser slik ut ja :-( Konflikten er løst opp og fila meldt inn. Takk!
Back to the thread
Back to the list