burde, etter bokmålsordlista på i18n.skulelinux.no, bli noko slikt som «Treng godkjenning frå mellomtenar» (eller mot? til? Eg er ikkje så stø i proxyar.) Men vil nokon skjøna det?
Det må være autentisering, ikke godkjenning. Godkjenning er noe man gir når man _autoriserer_.
I så fall bør ordlista rettast opp.