On Tuesday 06 November 2007 14:18:37 Karl Ove Hufthammer wrote:
Knut Yrvin:
Nei, ikke i dag. ÷ blir brukt som deletegn i Norge. Tegnet - blir brukt som minus i Norge.
Det må i so fall vera av amatørmessige Word-brukarar. Teiknet «-» er ikkje eit minusteikn på norsk; det er «−» (U+2212) som er minusteikn, og det me bør bruka i omsettingane våre.
Me har diskutert deleteikn før. For GCompris endte eg opp med «+–·:» for dei fire rekneartane. Grunnen til at eg brukte «–» (U+2013) i staden for «−» (U+2212), var at eg ikkje var sikker på om «−» alltid var tilgjengelig i skriftene som vart brukt av GCompris (kva skrifta som vert brukt no er endra, trur eg), og at i den samanhengen teiknet vart brukt, gjorde det ikkje mykje om me brukte U+2013 i staden for U+2212.
Når jeg leser denne meldingen i KMail vises U+2212 helt fint, mens U+2013 bare vises som en firkant. Så vidt jeg vet bruker jeg standardskriften til KDE.
Alexander N. Sørnes