lørdag 15. januar 2005, 02:56, skrev Kjetil Torgrim Homme:
On Fri, 2005-01-14 at 14:49 +0100, Axel Bojer wrote:
- Vi har altså:
enitet (Bl.a. Karl Ove) subjekt (bl.a Herman?) sertifikateier/bruker/innehaver (Axel)
"entitet" er rett. ferdig med det.
Fordi?
-Axel