Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:OF2C5C215D.8908E59A-ONC1256BFA.004EF30A@akershus-f.kommune.n o:
Det skal skrives: bokstavelig (bokmålsordboka).
Nei, begge former er lovlige.
Berre på nynorsk, faktisk: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=bokstav %25lig&begge=S%F8k+i+begge+ordb%F8kene&ordbok=nynorsk&alfabet=n &renset=j&alle_former=on (Viss eg ikkje misforstår, då.)
Denne seier «~e|lig». Eg trur dette må vera ein skrivefeil, og at det skal vera «~elig». Kva står det i papirutgåva?