http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=742
------- Additional Comments From bjornst@powertech.no 2005-06-21 19:13 ------- Kan ikke se at dette er en språkbug? Teksten "..Diagnosen er" finnes i konqueror.po, det er mulig at konq_factory er kalt med tomme strenger slik at det ikke framkommer noen tekst .. Bryting og kollaps er i alle fall ikke språkbugger, jeg vet ikke hvor denne bør flyttes. Kan Jafo se om feilen(e) er der ennå, over ett år senere?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.