http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=742
------- Additional Comments From bjornst@powertech.no 2005-06-21 19:13 ------- Kan ikke se at dette er en språkbug? Teksten "..Diagnosen er" finnes i konqueror.po, det er mulig at konq_factory er kalt med tomme strenger slik at det ikke framkommer noen tekst .. Bryting og kollaps er i alle fall ikke språkbugger, jeg vet ikke hvor denne bør flyttes. Kan Jafo se om feilen(e) er der ennå, over ett år senere?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.
Vi trenger en innsats på ettersyn av ferdige oversettelser i Rosetta/Ubuntu. Hvis noen vil gjøre litt her, er det fint. Lister over oversatte pakker er her: http://www.ubuntu.no/OversettelseRutiner
Husk å sende .po-fil til maintainer når pakken er kontrollert.
mvh Karianne
Karianne wrote:
Vi trenger en innsats på ettersyn av ferdige oversettelser i Rosetta/Ubuntu. Hvis noen vil gjøre litt her, er det fint. Lister over oversatte pakker er her: http://www.ubuntu.no/OversettelseRutiner
Husk å sende .po-fil til maintainer når pakken er kontrollert.
Eg mistenker at det har skjedd dobbeltarbeid igjen. Ifølge http://gaim.sourceforge.net/i18n/ er det ei nesten ferdig bokmålsomsetjing i pakken (92 %). Denne har dessutan korrekt språkkode, nb. Denne er ikkje med i Launchpad.
På ubuntu-sida over er det lenka til ei anna omsetjing i Launchpad. Denne er på 60 % og har dessutan feil språkkode (no). Denne omsetjinga er ikkje lista på gaim si i18n-side.
Åsmund Skjæveland wrote:
Karianne wrote:
Vi trenger en innsats på ettersyn av ferdige oversettelser i Rosetta/Ubuntu. Hvis noen vil gjøre litt her, er det fint. Lister over oversatte pakker er her: http://www.ubuntu.no/OversettelseRutiner
Husk å sende .po-fil til maintainer når pakken er kontrollert.
Eg mistenker at det har skjedd dobbeltarbeid igjen. Ifølge http://gaim.sourceforge.net/i18n/ er det ei nesten ferdig bokmålsomsetjing i pakken (92 %). Denne har dessutan korrekt språkkode, nb. Denne er ikkje med i Launchpad.
På ubuntu-sida over er det lenka til ei anna omsetjing i Launchpad. Denne er på 60 % og har dessutan feil språkkode (no). Denne omsetjinga er ikkje lista på gaim si i18n-side.
Vi er oppmerksom på dette, og venter på å få løst en feil, før vi kan få importert den oversettelsen du nevner.
-Karianne