[Karl Ove Hufthammer]
Eg håpar dette er ein prosess som blir kjørt kvar gong stavekontrollen vert laga, i staden for at det er ein éingongsgreie. For eksempel inneheldt ordlistene frå ordbanken fleire kodingsfeil for enkelt særnamn som visstnok skal vera retta no. Nye/fiksa/fjerna ord frå ordbanken bør automatisk leggast til / fiksast / fjernast i stavekontrollen når førstnemnte vert oppdatert.
Oppdatering av databasen til no.speling.org gjøres daglig, hver gang noen sender inn korrekturleste ord via epost.
Enig i at vi bør synkronisere med ordbanken når det kommer oppdateringer der, men er usikker på hvordan vi skal gjøre det. Er det andre kilder enn ordbanken du mener vi bør synkronisere inn i no.speling.org?
Vennlig hilsen,