lørdag 12. juli 2003, 12:57, skrev Karl Ove Hufthammer:
Brage Førland brage@zoo.uib.no skreiv i innlegget
news:20030712122041.A82422@sisyfos.zoo.uib.no:
join join
Microsoft brukar «sammenføying / føye sammen». Eventuelt kan du kanskje bruka «forbindelse/samband»?
Join er såpass innarbeidd i databaseterminologien at eg synest kanskje den ikkje bør omsetjast. Er «sammenføying / føye sammen» brukt av andre enn Microsoft?
Det er brukt i fleire norske databasebøker, inkludert læreverk i den vidaregåande skulen.
Eg synest iallfall ikkje det er akseptabelt å bruka det engelske ordet på norsk.
Et ordet vi har brukt er «sammenslåing», vet ikke om det er aktuellt her.
mvh Axel