On Tue, 16 Jul 2019, Kjetil Torgrim Homme wrote:
On Tue, 2019-07-16 at 17:29 +0200, Thomas Gramstad wrote:
Tjeneste er veldig vagt og flertydig i den sammenhengen. Bakgrunnsprosess er tydelig, forståelig og innarbeidet.
bakgrunnsprosess er då noko heilt anna.
bash$ dette_er_ein_bakgrunnsprosess & [1] 17863
Bakgrunnsprosess omfatter mer enn systemprosesser ja. "Alt som ikke utføres/vises direkte på skjermen" kan vel egentlig kalles bakgrunnsprosess?
Systemprosess er mer avgrenset og sånn sett mer korrekt, men antagelig mindre kjent for leseren?
Til de som vil ha "nisse", hvorfor ikke da oversette direkte til "demon" eller "djevel" istedet? ("systemjævelen er nede igjen!" :-)
Thomas
teneste er slik eg ser det (potensielt) ei samling med tenesteprosessar, kan vere fleire ulike binærar, slik som f.eks. Postfix-tenesta som består av master, pickup og qmgr (og potensielt fleire).
On Tue, 16 Jul 2019, Øystein Steffensen-Alværvik wrote:
Einig, ikkje nisse for daemon! Men kva med teneste (tjeneste) i staden? Det er det Hufthammer har brukt i KDE, om eg ikkje tek feil.