j
k
j a
j l
Måndag 19. januar 2009 skreiv Kolbjørn Stuestøl:
Ny nedlasting. Nå verkar poEdit fint, utanom når eg arbeider med hjelp for GIMP, som er problematisk også på andre måtar.
Kva er problema med hjelp for GIMP?
Back to the thread
Back to the list