Måndag 14. februar 2005 20:39 skreiv Axel Bojer:
Hvis det ikke kommer noen innspill, så legger jeg det bare inn og håper andre oversettere også følger det, vet ikke om dette finnes andre steder enn i kdebase?
Jau, «(audible) bell» er eit heilt vanleg ord for det irriterande pipet som kjem når du gjer noko feil :-) Brukt overalt i Unix-verda, så vidt eg har skjønt.
(Apropos dette, er det nokon som veit korleis eg får «audible bell» på ei halvgammal Solaris-maskin til å teia stilt?)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes