On Monday 06 April 2020 15:39, Thomas Gramstad wrote:
Bare ved å se på listeprefikset kan jeg se at dette er en epost som kommer fra en mailingliste, og som derfor ikke er til meg personlig.
Men her får du falske positive i de tilfellene der noen svarer på en listemelding fra deg og svarer bare til deg og ikke til listen, men lar være å redigere bort emneprefiks fra svaret de sender deg. Eller dersom noen forwarder en listeposting (med emneprefiks) direkte til deg.
Når de svarer direkte til meg og ikke fjerner listeprefiks så vet jeg at det har å gjøre med noe som ble sendt til en mailingliste, og som derfor er mindre viktig enn all annen e-post som kommer inn.
Vi kan vel konkludere med at vi to er uenige på dette punktet. :-) Jeg vil gjerne beholde listeprefikset.