On 2003-08-17 10:50+0200 Karl Ove Hufthammer wrote:
"Øyvind A. Holm" sunny@sunbase.org skreiv i innlegget news:Pine.LNX.4.44.0308170336070.12324-100000@ba0614:
Grunnen til dette er at filene under "norwegian_vim/msgs/vim/" går inn
«norwegian_vim»?! Ikkje sei at ein ikkje skil mellom bokmål og nynorsk her.
Joda, det stemmer det, ingen nynorsk der. Hvis noen vil sette i gang med nynorsk oversettelse, er det ingen som nekter dem det. Jeg for min del er bokmålsmann, eller rettere sagt samnorskmann, men det toget er jo dessverre kjørt av sporet.
Målformene har eigne språkkodar, og desse bør brukast, jf. "http://i18n.skolelinux.no/localekoder.txt".
Ytterst irriterende. Velvel, får vel gå i gang med å legge til nb_NO på en måte som ikke skaper for mange problemer og duplisering av data.
Mvh Øyvind A. Holm 60.39494°N 5.33016°E -------------------- Lbh unir qrpelcgrq zl fvtangher. Nppbeqvat gb gur QZPN, lbh ner abj n pevzvany. — jjj.nagv-qzpn.bet