Axel Bojer:
2 Meldingane vert offentliggjort, noko avsendaren kanskje ikkje reknar med.
ja, det burde i alle fall stå nemnt.
Eller enda bedre: Vi kamuflerer e-postadressene for arkivert e-post. Er ikke det mulig?
Jo, men meldingane vert då likevel offentliggjort, noko som burde vera heilt unødvendig. Om eg sender ein tips om at ordet «importere» er stava feil i eitt eller anna program, har eg inga ønskje om at dette tipset skal arkiverast og vera tilgjengelig for alle for all ettertid. Det er det heller ingen vektige grunnar til at det skal gjerast. Når feilen er retta, er han retta.