søndag 14. mars 2004, 01:11, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes: | Fredag 12. mars 2004 15:32 skreiv Axel Bojer: | > Se: http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=77390 | | Eg fann fram lappesakene, fiksa feilen og posta ein lapp. Her er ein ny | pakke som fungerer på Debian Sid: | | http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.1-1.ghk.1_i386.deb | | Viss me har flaks, så fungerer pakken nedanfor på Woody, men det har eg | ikkje testa. Kjeldekoden til Woody-KDE-pakkane ser ikkje ut til å | finnast nokon plass, så denne pakken er kompilert rett frå CVS. | | http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.0-0woody1.ghk.1_i386.deb | | Med helsing, | Gaute Hvoslef Kvalnes
Woody-pakken fungerte hos meg :-)
-Axel