Hei
Axel hadde litt problem med å setja opp jamføringsomsetjinga i KBabel under utviklarsamlinga. No har eg oppgradert til KDE 3.2 også, og eg har same problemet med å setja opp jamføringsomsetjinga. Har du eller nokon andre funne ei løysing på problemet?
Problemet er altså at KBabel ikkje klarer å tolka variablane @DIR1@ og @PACKAGE@ i stigen til jamføringsomsetjinga. Dette fører til at eg må skriva inn ny absolutt stig for kvar nye fil eg jobbar med.
Helsing Håvard
Hei
Axel hadde litt problem med å setja opp jamføringsomsetjinga i KBabel under utviklarsamlinga. No har eg oppgradert til KDE 3.2 også, og eg har same problemet med å setja opp jamføringsomsetjinga. Har du eller nokon andre funne ei løysing på problemet?
Problemet er altså at KBabel ikkje klarer å tolka variablane @DIR1@ og @PACKAGE@ i stigen til jamføringsomsetjinga. Dette fører til at eg må skriva inn ny absolutt stig for kvar nye fil eg jobbar med.
Helsing Håvard
Hvis det altså er flere av oss, så burde det tyde på at feilen ligger i Kbabel, særlig siden vi altså fikk det til før. Kanskje vi burde sende inn en feilrapport til KDE? Mvh Axel
Wednesday 10 March 2004 17:20 skreiv axelb@skolelinux.no:
Hvis det altså er flere av oss, så burde det tyde på at feilen ligger i Kbabel, særlig siden vi altså fikk det til før. Kanskje vi burde sende inn en feilrapport til KDE?
Eg får òg det same problemet no, i KDE 3.2.1 frå Debian Sid. Nokon som har tid bør nok senda feilrapport ;)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
onsdag 10. mars 2004, 18:20, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Wednesday 10 March 2004 17:20 skreiv axelb@skolelinux.no:
Hvis det altså er flere av oss, så burde det tyde på at feilen ligger i Kbabel, særlig siden vi altså fikk det til før. Kanskje vi burde sende inn en feilrapport til KDE?
Eg får òg det same problemet no, i KDE 3.2.1 frå Debian Sid. Nokon som har tid bør nok senda feilrapport ;)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Gjort. Se: http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=77390
-Axel
Fredag 12. mars 2004 15:32 skreiv Axel Bojer:
Eg fann fram lappesakene, fiksa feilen og posta ein lapp. Her er ein ny pakke som fungerer på Debian Sid:
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.1-1.ghk.1_i386.deb
Viss me har flaks, så fungerer pakken nedanfor på Woody, men det har eg ikkje testa. Kjeldekoden til Woody-KDE-pakkane ser ikkje ut til å finnast nokon plass, så denne pakken er kompilert rett frå CVS.
http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.0-0woody1.ghk.1_i386.deb
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
søndag 14. mars 2004, 01:11, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes: | Fredag 12. mars 2004 15:32 skreiv Axel Bojer: | > Se: http://bugs.kde.org/show_bug.cgi?id=77390 | | Eg fann fram lappesakene, fiksa feilen og posta ein lapp. Her er ein ny | pakke som fungerer på Debian Sid: | | http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.1-1.ghk.1_i386.deb | | Viss me har flaks, så fungerer pakken nedanfor på Woody, men det har eg | ikkje testa. Kjeldekoden til Woody-KDE-pakkane ser ikkje ut til å | finnast nokon plass, så denne pakken er kompilert rett frå CVS. | | http://developer.skulelinux.no/~gautehk/kbabel_3.2.0-0woody1.ghk.1_i386.deb | | Med helsing, | Gaute Hvoslef Kvalnes
Woody-pakken fungerte hos meg :-)
-Axel