(Eg kutta linuxiskolen@vlug.sysedata.no)
Karl Ove Hufthammer huftis@bigfoot.com writes:
2001-09-05 00:22:16, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
'ons' is correct for wednesday. 'on' is a bit short. :-)
Dette stemmer ikkje. I følge Norsk språkråd, skal namn på dagar forkortast slik <URL: http://www.sprakrad.no/oss.htm#maaned >:
Dagene forkortes med to bokstaver pluss punktum.
I fylgje desse reglane frå Språkrådet skal utskrifta frå date(1) sjå slik ut:
må. 5. sep. 14.31.52 MET DST 2001
Det vert mange punktum. Eg synest vi heller skal halde oss til vanleg bruk, nemleg å klippe bort "dag": "mån", "tys", "ons", "tors", "fre", "laur".
Evt. kan vi gjere som i Solaris -- der er ikkje namnet på dagane og månadane korta ned i det heile:
$ LC_TIME=no date onsdag 5 september 2001, 14:40:00 MET DST
Samanlikne med svensk:
$ LC_TIME=sv date onsdag, 5 september 2001 kl 14:40:00 MET DST
Kjetil T.