On Sun, 27 Nov 2005 16:26:23 +0100, Knut Yrvin knuty@skolelinux.no wrote:
søndag 27 november 2005, 16:11, skrev Petter Reinholdtsen:
Setningen er her: "Start maskinen omigjen". Det kunne ha stått "Start maskinen om igjen" eller rett og slett "omstart".
Omstart burde være klart nok.
Første setning i menyen er også litt rar. I dag står det "Avslutt inneværende økt". Jeg ville skrevet "Avslutt gjeldende økt".
Er ikke «Avslutt økten» entydig nok? Kan man avslutte andre enn den «gjeldende» økten? ...med GUI-et? Forventer brukerne den muligheten?