* Kjetil Torgrim Homme kjetilho@ifi.uio.no [2004-07-06 12:34:54 +0200]:
On man, 2004-07-05 at 12:20 -0400, Karl Ove Hufthammer wrote:
Held for tida på å setta om Kaffeine, og finn der ein dialog for OSD, med namn som «OSD Titles» og «OSD Options». Dette er sjølvsagt heilt uforståelig for vanlige folk, so eg har tenkt å setta det om til noko med fornuftig og uforkorta.
Mitt einaste forslag er «statustekst». Andre forslag? Det er uproblematisk om det krev omskriving.
eg kjem ikkje på noko betre. ei meir skildrande omsetjing er "meldingar (lagt inn) i biletet", kanskje nokon kan spinne vidare på det.
«Bildemelding» da, eller «skjermmelding». Det kan være dumt å bruke «tekst», siden OSD kan være andre ting enn tekst (volum illustreres f.eks. ofte med en stolpe o.l.).
Evt. skrive om med «på skjerm».
OSD Titles = Titler på skjerm(en) eller skjermtitler (selv om det kanskje ikke akkurat er selvforklarende). OSD Options = Innstillinger for skjermmeldinger
Merk at «OSD» også opptrer på enkelte fjernkontroller, men det finnes vel neppe fjernkontroller for Kaffeine.
Eivind