j
k
j a
j l
Jeg ser det har sneket seg inn flere *svenske* strenger i amarok på bokmål! Det beste vil være om (en av) de(n) som alt har gjort de andre oversettelsene kunne ordnet dette, noen som kan?
Hilsen Axel
Back to the thread
Back to the list