Jeg ser det har sneket seg inn flere *svenske* strenger i amarok på bokmål! Det beste vil være om (en av) de(n) som alt har gjort de andre oversettelsene kunne ordnet dette, noen som kan?
Hilsen Axel
Fredag 09 november 2007 skreiv Axel Bojer:
Jeg ser det har sneket seg inn flere *svenske* strenger i amarok på bokmål!
Sjå: svn log i18n/kde4-trunk/nb/messages/extragear-multimedia/amarok.po | grep -B 2 svensk
Nei, eg anar ikkje korfor dette er gjort. Eg ville tru det ville vera betre å ta grovomsetting frå nynorsk.