Fredag 30. juli 2004 01:29 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
nei, det er katastrofalt om snarvegstastane kan endre seg spontant når ein oppgraderer programmet.
Fint som prinsipp, men i praksis krev det altfor mykje arbeid å halda tastane konsekvente. Omsetjaren må nesten vera fri til å la kabalen gå seg til etter kvart. Faste bokstavar på standardfunksjonane og halvintelligent automatikk på resten ville vore mykje betre enn dagens situasjon både for omsetjarar og brukarar.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes