Quoting Knut Yrvin knuty@skolelinux.no:
torsdag 08 august 2002, 18:44, skrev Axel Bojer:
Hva annet står på planen enn installasjon? Vil oversetterne oversette/møtes også? Eller gjør vi det bare hver for oss ...
Gjerne det. Alt som bidrar til at vi får på plass systemet eller oversettelser som KOffice 1.2 osv.
Spørsmålet er vel allerhelst om noen oversettere synes dette er nødvendig/bra?
Dessuten: For min egen del kunne jeg nok trengt hjelp til å sette opp min bærbare for Debian med skolelinux. (Den versjonen jeg har -25- har etterhvert kræsja helt). Men vet ikke om noen har tid/mulighet der til å assistere litt? (Mitt problem er at jeg *må* ha dualboot -hva *heter* forresten det på norsk? Noen som har et forslag?- fordi jeg trenger pagemaker mm på windows). Jeg kan nok få til noe selv, iallefall størstedelen. :-/
Axel
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/