j
k
j a
j l
Eg har lagt merke til at «comment» ofte blir omsett til «merknad» og ikkje til «kommentar». Er dette bevisst? (For all del, det er heilt fint; men viss det er bevisst/konsekvent, bør me få dette inn i fellesordlista.)
Back to the thread
Back to the list