* Petter Reinholdtsen pere@hungry.com [2005-08-12]:
[Petter Reinholdtsen]
Hvis ikke, så kan det jo settes opp på alioth,
Glemte å nevne at vi jo bør sette opp for minst tre skriftspråk, bokmål, nynorsk og nordsamisk. Dermed er det jo en fordel hvis en kan ha flere språk i samme installasjon.
Denne installasjonen er nok så liten/enkel at det ikke er noe problem uansett.
Hans