Åsmund Skjæveland aasmunds@fys.uio.no skreiv i innlegget news:1062591157.24509.4.camel@fyspc-rp20.uio.no:
Det finst ein GTK-widget som heiter "dial", og som ser ut omlag som ein komfyrbrytar, men definisjonen over er ein del vidare enn å berre gjelda denne.
Er dette i prinsippet noko anna enn ein «spinner» (som eg i farta ikkje hugsar kva heiter på norsk)?