* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2004-03-18 18:29:16 +0100]:
Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote in news:200403181453.02339.axelb@skolelinux.no:
Dessuten er det slett ikke klart for meg hvordan en, på et linux-tastatur skal takle dine opphøyde 6- og 9-tall,
Det er i so fall eit teknisk problem, som desse teikna delar med rundt 100 000 andre teikn.
Et mer relevant spørsmål er kanskje hva man skal bruke om man er begrenset til ISO-8859-1 som tegnsett?
Eivind